Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror du skal få BMW til å programmere hjernen på nytt.

Vet du om det er dyre greier? Kan det gå hvis jeg kobler til bilpc og tar et feilsøk?

Det er nok ikke helt gratis, men burde ikke være så veldig dyrt heller.

Du kan forsøke med bilpc ja.

Er det carsoft du skal bruke da eller?

Skrevet

bmw sir at når du tar en batteri reset så skal batteriet være av i 4 timer. da skal alle styreenheter være "død"

tok du av batteri polen under bytte? vist nei sveisa du?

Skrevet
bmw sir at når du tar en batteri reset så skal batteriet være av i 4 timer. da skal alle styreenheter være "død"

tok du av batteri polen under bytte? vist nei sveisa du?

Såpass :) Skal prøve på nytt i mårgen. Nei, tror ikke det var koblet av og nei, ingen sveis. Når jeg satte biln til skruing for ca 1 mnd sia (tok lang tid for å skaffe dynamo), var det ikke nok strøm til å starte bilen. Så har ståd med lite strøm, (åpen panser), og uten dynamo i ca 1 mnd i garasjen.

Skrevet
men kan være så enkelt at det er cd veksleren er defekt.. når sant skal sies så hender det at disse ryker..

Når jeg kjøpte bilen i september funka ikke vindusvisker bak, di fikset dette før jeg fikk bilen. Men nå er den død igjen, ligeså er vindusluka bak. Har ikke hadd noe problem tidligere med veksleren. Må innrømme at det ble et par gnist eller to når vi skulle bruke startkabler. Han som skulle sette på sin bil koblett feil, pang! Slo på vindushvisker bak tidligere i dag og kunne da se at den rørte seg et par cm, Dyttet litt med handa fram og tilbake..vipps så funket den.

Skrevet
men kan være så enkelt at det er cd veksleren er defekt.. når sant skal sies så hender det at disse ryker..

Når jeg kjøpte bilen i september funka ikke vindusvisker bak, di fikset dette før jeg fikk bilen. Men nå er den død igjen, ligeså er vindusluka bak. Har ikke hadd noe problem tidligere med veksleren. Må innrømme at det ble et par gnist eller to når vi skulle bruke startkabler. Han som skulle sette på sin bil koblett feil, pang! Slo på vindushvisker bak tidligere i dag og kunne da se at den rørte seg et par cm, Dyttet litt med handa fram og tilbake..vipps så funket den.

Den feilkoblinga kan ha kostet deg dyrt..

Kortslutninger er noe hjernen og ledningsnettet er mindre glad i.

Er redd for at du kan ha svidd av deler av hjernen..

Men prøv som en har nevnt her, koble fra i 4 timer og se.

Skrevet

kjør med bilen en stund og la den lade batteriet. hvis ikke dette funker har du ikke strammen reima som går gjennom dynamoen godt nok eller at den har feil diameter på hjulet.

Skrevet
kjør med bilen en stund og la den lade batteriet. hvis ikke dette funker har du ikke strammen reima som går gjennom dynamoen godt nok eller at den har feil diameter på hjulet.

NÅ føler jeg meg teit. Glemte å sjekke sikringa på selve cd-veksleren! Den var gådd. Men vindusluka funker fortsatt ikke. Noen som er flinke i tysk!? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...