Rayman Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Når du monterer hydraulisk håndbrekk har jeg forstått det slik at du kobler deg på bremsesystemet til bakbremsene og det blir da bakbremsene som blir brukt når du bruker de hydraliske håndbrekke. Det jeg lurer på hva gjør du med det orginale håndbrekke? Har jo ikke bruk for det lengre så er vel bare til å ta vekk hele sulamitten?
bård Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 skal bilen bare brukes til banekjøring trenger du vel ikke det orginale, men noen beholder det med tanke på godkjenning til gatebruk.
Rayman Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Du sier noe der, skal ikke kun brukes på bane nei så det kan vel være greit og ha det klar da.
MGR Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 elså kan du koble på sånn hydraulisk del på org brekk, montere den sånn at den tar med en gang brekket blir løftet opp, altså på andre eller tredje hakk, så slakke org wire brekk litt, sånn at det funker i nødstilfeller viss du er tom for bremseveske elns, men at hydrauliske blir brukt eller, skjønner?
Rayman Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Skjønner tankegangen ja, men har ikke peiling åssen det er å få til.. Tror bare jeg lar wierene ligge klart sånt at det bare er til å hive på det org brekke om det skulle bli nødvendig.
Kentan-racing.com Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Må ALDRI bruke hydraul brekket som parkerings brems.. de taper trykket etter hvert.. og bilen kan trille.. Og skal bilen gå på gaten så er hydr. brekket ulovlig.. så ser dem det så er det mangel lapp.. selv om du har det orginale inntakt.. Så anbefale deg og ha begge to i bilen.. men kan fort bli en mangel lapp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå