Gjest Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Når eg vridde om nøkkelen i låsen på døra begynte alarmen plutselig å ule. Denne har ikkje virket siden eg kjøpte bilen. Problemet nå er at eg får den ikkje av. Noen som vet kor eg får koblet fra alarmen slik at eg slipper å høre på den, og eg får startet bilen og komt meg heim fra jobb?? Takker for hjelp og tips på forhånd.
Kobar Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 klipp ledningene som går inn til den boksen som uler! enkelt å greit, om du ikke har planer om å ha alarm.. ligger vell under panseret en plass
Gjest Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Alarmen har jo ikkje virket så langt så den klarer eg meg uten inntil videre. alarmen er det den som ligger til høyre rett forran frontruten under panseret?? Spør dumt men men... dumt å klippe heilt feil liksom...
Kobar Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 ser ut som ett signalhorn tror jeg. er sikkert mange typer alarmer, men du ser fort om det er en alarm, da den sannsyligvis er større enn hornet(tuta) på bilen.. prøv å få den til å ule, så hører du ved den boksen du har funnet;)
en325ic Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 er en fordel at du skriv hvordan bil det er. og om det er orginal alarm eller defa eller enforser osv.. er lettere får oss lesere og gi deg et mere korekt svar
Gjest Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Bilen det gjelder er en e34, 540. Gravde litt under dashbordet i går og fant en "boschboks" + noe til som er koblet innpå under rattet. Det skal være ettermontert fjernstarter osv på bilen da den gikk i sverige(sikkert alarm++) Husker ikkje merket på alarmen i farten, men vet at det er flere bmw'er fra sverige som har samme alarmen.(Sveriges svar på DEFA?) Antar at dette er koblet opp med startsperre også, for bilen starter heller ikkje nå. Har prøvd å koble fra batteriet osv men ingenting som kutter alarmen.
Gjest Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 hehe, neida, har koblet ut batteriet, hater alarmer så den ulte ikkje lenger enn den måtte Men får ikkej startet bilen så lenge alarmen ikkje er koblet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå