Tekko Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Interiøret er blitt noen år nå og det synes mest på framstolene. Ene dørtrekket så har det "indre" "skinnet" løssnet. En salmaker fikser dette rimelig. Men alt fra midten og bakover er ganske så strøkent!! Jeg må bli kvitt dette fort pga mangel på plass (alt for mye dritt ligganes). Så tenkte å bare si 3500,- for alt sammen (ved henting). Kan selvfølgelig selges i deler, bare å spørre etter hva du trenger eventuelt. Bildene viser sitt.. Prisen kan diskuteres ved hurtig henting eventuelt. MÅ BORT!! Dette befinner seg i LARVIK, Vestfold.
jani Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 kan jg komme i morra å se på de? er de bra så tar jg de med meg i morra..
Tekko Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Du har pm. Ingen bud forløbig.. Kan gå ned enda 500 hvis noen kommer snarest, må ha det ut av garasjen snarest.
Tekko Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 En som kanskje henter alt i morra, kan gi deg beskjed i morra kveld
Tekko Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Beklager alt blei solgt i går kveld Men får inn et strøkent sportstolls interiør i stoff snart.. legger det ut så fort jeg har fått tatt non bilder.
Anbefalte innlegg