Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

DEt er helt trygt det, båten er bra forsterket fra akterspeil og helt frem. Tåler motoren (som forøvrlig er boltet forsvarlig på plass) Henger følger ikke med. Kun båt, motor og utstyr som står i annonsen som følger med:)

Skrevet

så det er ikke fare for at en nybegynner tipper rundt eller noe i full fart?

får man igjen på forsikring vis motor feste knekker? iogmed at båten er godkjent for 40:)

Skrevet

Nei skal ikke være noen fare for det! Tror ikke man vil få noe på forsikringen da nei, men det knekker ikke for å si det sånn. Hele hekken / akterspeilen på båten er forsterket med tykkt rustfritt stål som er festet til motorfestet, og går i skroget på båten nesten helt frem til bauen. Ingen sprekker i plas eller gelcoat, så det kan jeg garantere at båten tåler. Du kan jo tenkte deg at en bått som er max godkjennt for feks 40 hk tåler nok det dobbelte uten forsterking, og når det itilleg er GODT forsterket så er det ingen problem. Akuratt som en laste stropp som skal tåle 2 tonn, den tåler jo selfølgelig mye mer ettersom det er strenge sikkerhets krav.

Ja MErcury motorene er veldig gode. Denne er eid av 1 familie helt siden den var ny, og ser 99% ny ut innvendig og utvendig. Er knop og turtallmåler, 4 høytalere og stereo, innebygd bensintank, ekkolodd, badestige, m.m Skikkelig kose / cruse båt til sommeren som man også kan kjøre veldig fort med. Ypperlig til å trekke vannski ol med. Følger med stativ som står over motoren (på bildet) som er til vannski kjøring. DEtte kan selfølgelig tas av.

Skrevet

er veldig int vis jeg får en annen pris.?? blir litt for dyrt når jeg nettopp hadde en hyrrycane 470 godkjent for 90hk, med 96mod motor og henger for 45. vet det var billig men markedet er så langt nede nå

Skrevet

ja tenker heller at hurrycane er verdt litt mer iogmed det fulgte med henger og 5 år nyere motor..

men fin båt da! har du bilder oppi også? er dette v bunnsskrog bygd for litt bølger?

tenkte noe rundt 30 jeg!? kan kontakte meg på bluebird_turbo@hotmail.com vis det er int:)

bor i oslo

Skrevet

Det er foresten V-bunn. Og da jeg sa at Rydsen ligger høyere i pris enn Hurricane mente jeg kun selve båten, ikke komplett med henger, motor og båt.

Du har vært heldig med den, svin billig. Langt under takst, så lenge hengeren til båten er reg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...