Hitokiri Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Trenger nye fordører og nytt bagasjelokk til E39 sedan. Helst i fjordgrå, men ikke helt nødvendig da det skal lakkeres uansett. Men det kunne jo være jeg hadde flaks med fargen. Må være RUSTFRITT og BULKFRITT. Trenger ikke innmat, kun dører, da jeg skal skifte pga mye rust. Ser også etter et originalt multifunksjonsratt. Trenger ikke å være strøkent, men det må ikke se gammelt og slitt ut. Send PM, evt send e-post til marius@vallenett.no med bilder, evt ta kontakt på mobil 97765017.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Jeg har et ratt ligende, kan se om jeg får ordnet bilder i morgen..
Hitokiri Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Jeg har et ratt ligende, kan se om jeg får ordnet bilder i morgen.. pris?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 De var ikke strøkent desvere.. Sleperingen er også defekt.
rindegut Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 har et ganske strøkent ratt , uten slepering den måtte jeg bruke selv da min var gåen
Hitokiri Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Hvor mye skal du ha? Og hva i all verden er en slepering? Skinnet ser litt slitt ut, men det går kanskje an å touche opp igjen på en eller annen måte? Mitt ratt er ok, men sømmen har raknet på det, så det gir et ganske dårlig inntrykk.
Hitokiri Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 har et ganske strøkent ratt , uten slepering den måtte jeg bruke selv da min var gåen Pris?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg kan altids farge opp ringen. Vist du har samme rattet fra før bruker du bare den gamle sleperingen..
rindegut Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 1500+frakt rattet er meget pent , det var rattet som stod i min bil men jeg skiftet til m sport ratt derfor skal jeg selge det , sleperingen ligger bak rattet så du kan bruke den du har
rindegut Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 sleperingen er ledningene til multifunksjonen og airbaggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå