canuz Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Bilen er orginalt en 320, men er totalt ombygd. Motoren er byttet til en 2,5l som er borret opp til 2,8l. (Ikke godkjent) Under, ser du en liste over noen av oppgraderingene som er gjort. Dette er bygd for å tåle 800++ HK! Bilen ble hellakkert av AUTOMOTE tuning 15. August 2008 Fargen, Techno violet er en sinnsykt rå lilla farge med mye effekt. Er en orginal individual farge for BMW. Bilen har vært hos Bjørnstad Bil, og ble benket til 501HK på hjula. Fikk da beskjed om at dysene måtte byttes, før man kunne kjøre på mer trykk Bunndel / Blokk: - 2,8L smidd veiv - CP stempler - H-råder - ARP bolter på veiv, råder og topp - Linjehonet, balansert og vektjustert av AUTOTRIM. - Planet til MLS Finnish - Alt av slitedeler er byttet ut (lager, register osv) Topp: - Overhalet, portet og trykktestet av AUTOTRIM - Planet til MLS Finnish (MLS toppakning) - 2 stk innsugskammer - ARP bolter Turbo / Trim: - Custom grenrør fra Sverige. - S porta Precision SC6176 (p-trim) 0,82 turbo - 650 cc siemens dyser - Tial 38mm ekstern wastegate - 3" eksos fra turbo, 2,5" i downpipe - 2 walbro pumper i tank - Intercooler (600mm x 300mm) - Tial dump ventil - Electromotive tec3R datasprut - PPF MLS toppakning - ARP bolter på topp og veiv - Turboxs ballspring turbotrykkventil - M3 oljekjøler - Dobble innsugskammer som er justert på autotrim for turbobruk. Understell: - D2 Sport Justerbar coilovers ( Justering av: Høyde, stivhet og camber) Drivverk: - M3 ZF 5 trinns girkasse - M3 Mellomaksel - M3 Differensial - Ny Hardy kopling og oljer - Forsterket innfesting av differensial i karosseri + "diff bolt" brakett - Sachs "618" sintercluch / trykkplate - M20 Svinghjul Interiør: - M3 skinn interiør (vader stoler) - Alt av trekk osv, er svart. Eksteriør: - M front, sideskjørt og hekk - Valsede hjulbuer Beklager dårlige bilder. Disse er tatt med telefonen, og det mangler fortsatt en del utv. småting Kommentar?
Spiff Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Beklager dårlige bilder. Disse er tatt med telefonen, og det mangler fortsatt en del utv. småting bilder hvor?
canuz Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Beklager dårlige bilder. Disse er tatt med telefonen, og det mangler fortsatt en del utv. småting bilder hvor? Hehe, skal legge ut noen når jeg får lånt meg et skikkelig kamera, og tatt noen fine bilder:)
JSDesign Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Gromt, følger med videre her jeg petter .. blir ikke lei meg om det dukker opp filmsnutt av maskinen i action !
canuz Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Gromt, følger med videre her jeg petter ..blir ikke lei meg om det dukker opp filmsnutt av maskinen i action ! Det er veldig godt mulig, joakim
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Det var fantastisk lite turbotrykk, men er nok en heftig motor Venter spent på bilder!
Ullsokk Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Ville heller tro det ja.. Derfor jeg stussa litt..
canuz Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 var ikke spørsmålet hvilket trykk jeg kjørte med? 1,3 bar gir 501,5 hk
m20b25turbo Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 dette er gamle bilen til marius wold, ikke sant?
Wendel Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Jeg har vel ca 99.9% identisk motor som du har, så jeg er spent på hva jeg oppnår jeg skal mappe min Også må du få ut noen bilder Og har du bremsepapirene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå