Bmw_325i_ Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 det skal ikke ha noe å si hvertfall. såfall så har det ikke noe sammenheng med at den blir varm.
bigbrad Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 var og dilla litt med den nå skal prøve ny coil ette helga, bur langt fra bilverkstad, skreiv feil ista, beklager, den sliter litt med og få start så må ruse den litt går den heilt fint på tomgang, og etter noen minutter så begynner den og hoste så stopper den... fortsatt coilen?
Bmw_325i_ Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 blir coilen varm?? bare å kjenne om den blir det. såfall så er det nok der problemet ligger.
JTS77 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 ikke temp problem da altså.. sjekk bensin filter. Og om bensin pumpa går hele tiden. hvis den gjør d og den får bra med bensin så tipper eg tennings modul! får begynne å feilsøke i en ende da vettu:lol:
bigbrad Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 bilen går længre visst jeg drar ut sikkringa til bensinpumpa, coilen er varm nåkk er det noen måte jeg kan sjekke om coilen er gåren? sorry for at jeg spør så dumt , mn er steike hjelpes løs med alt som heter bil, ha vert bedre om det var en dame;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå