The StigMeister Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Hvis du har den brede typen som passer sedan, pm me please
The StigMeister Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Har sjekket på ebay... og de billigste var på 160 inkludert frakt! Regner med du har tenkt deg littte mere for dine? Hehe
Kai-P. Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Hadde tenkt meg en hundrelapp, men frakten blir vel gjerne dyrere, hehe, du får se hva du gjør, da vet du ihvertfall at jeg har.
The StigMeister Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Hadde tenkt meg en hundrelapp, men frakten blir vel gjerne dyrere, hehe, du får se hva du gjør, da vet du ihvertfall at jeg har. Hvilken type er det du har da? den som bygger mest ned på selve lykta?
Kai-P. Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Er denne typen, merket er FK hvis jeg ikke husker feil.
The StigMeister Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Det finnes en "tynn" og en Tykk type.. Dette ser ut som den tykke.. Kunne du ha fått takk et bilde slik at jeg ser hvilken det er?
Kai-P. Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Tja, slik ser det ihvertfall ut på bilen min: Vet det finnes en tynnere type, det blir som en liten stripe. Hadde for noen år tilbake en annen type som nesten dekket halve frontlykta, men om den er å få tak i lenger vet jeg dessverre ikke.
sladjan Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Jeg er interessert i disse hvis The stigmeister ikke er
The StigMeister Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Jeg er interessert i disse hvis The stigmeister ikke er De er desverre allerede mine Men du får de for 160kr inkludert frakt ifra ebay!
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Jepp, er solgt til The Stig(meister) , takk for hyggelig handel!
sladjan Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Jeg er interessert i disse hvis The stigmeister ikke er De er desverre allerede mine Men du får de for 160kr inkludert frakt ifra ebay! fant ikke noe som såg helt bra ut der selv da. Hvilken ebay fant du de på da? de, co.yu, com? hehe send meg linken på pm da?
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Mine ble ihvertfall kjøpt på www.schmiedmann.no, er FK, er litt dyrere enn på ebay da..
The StigMeister Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Jepp, er solgt til The Stig(meister) , takk for hyggelig handel! Er nicket mitt på xbox live Er mange som har komentert det The Stig(topgear, og mitt navn) Meister( The Stiffmeister, american pie). Så hvis man kombinerer de, så blir det The StigMeister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå