Bengt Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg må desverre selge min E38 da vi har bestemt oss for å skaffe oss hund. Innbytte i pen E39/E46 Touring kan være aktuellt... Link til annonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16807230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Ingen som er intressert i en fin e38?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Ingen som er intressert i en fin e38?? Joda,jeg er det,men jeg synes det blir for langt å kjøre for å få tatt en titt på den..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Ingen som er intressert i en fin e38?? Joda,jeg er det,men jeg synes det blir for langt å kjøre for å få tatt en titt på den..... Du skal ikke kvitte deg med E39en da? Er jo nettopp det jeg er intressert i ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Ingen som er intressert i en fin e38?? Joda,jeg er det,men jeg synes det blir for langt å kjøre for å få tatt en titt på den..... Du skal ikke kvitte deg med E39en da? Er jo nettopp det jeg er intressert i ! E39 en er dessverre solgt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Ingen som er intressert i en fin e38?? Joda,jeg er det,men jeg synes det blir for langt å kjøre for å få tatt en titt på den..... Du skal ikke kvitte deg med E39en da? Er jo nettopp det jeg er intressert i ! E39 en er dessverre solgt.... Ok...Jaja, visst du er intressert i flere bilder/NAF-test er jo ikke det noe problem... Har sett meg ut en e39 like sør for Bodø, og det hadde jo vært en mulighet for å treffes der nede... Men da måtte vi jo ha vært enige før vi la ut på en slik tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Nedsatt pris BUMP ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 BUMP! Ingen nordfra her som ønsker cruisevogn til sommern??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 oh.. denne har jeg sett på finn! Fin bil! Lykke til med salg, skulle vært litt nærmere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg