rel0ad Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Sliter litt etter jeg har turbokonvertert. Problemet: Bilen går som en jojo på tomgang, vist jeg er borti gassen litt for å få den opp på litt over 1000 omdr. så kveles den. gir jeg bunn pedal, går den opp på turtall.. Var ute en tur med den i går og den fungerer "greit" opp i turtall, men virker veldig sur. Hva er montert: m50b20 (e36 320) -montert kina kitt -btr --- prøvde først å fjerne btren for å kjøre med orginalt bensintryksreg., ingen forskjell prøvde så å nappe av ledningen til LMM, ingen forskjell kan det feks være tomgangs motoren? for jeg har bare satt ett lite luftfilter på den. tips mottas gjerne. ganske fersk på turbokonvertering.
verticalescape Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 lufta som går til tomgangsmotor må igjennom lmm først. Sånn som det er nå suger det falskluft så det koster etter
rel0ad Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 ah, da er det d som er problemet, hører den super som faen i det filtret. hvordan løser jeg det da? for slangen til tomgangsmotoren går vel opp orginalt i 90bend ved insuget, å LMM står nå på andre siden av motoren
verticalescape Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 ah, da er det d som er problemet, hører den super som faen i det filtret.hvordan løser jeg det da? for slangen til tomgangsmotoren går vel opp orginalt i 90bend ved insuget, å LMM står nå på andre siden av motoren Kobl deg inn på trykkrøret med f.eks denne:http://www.turbofun.no/product/450176/Forge_Forge_68mm_Alu_T.html
rel0ad Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 ah, da er det d som er problemet, hører den super som faen i det filtret.hvordan løser jeg det da? for slangen til tomgangsmotoren går vel opp orginalt i 90bend ved insuget, å LMM står nå på andre siden av motoren Kobl deg inn på trykkrøret med f.eks denne:http://www.turbofun.no/product/450176/Forge_Forge_68mm_Alu_T.html ah, tusen takk:) dette hjalp mye
montrealblue Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 ah, da er det d som er problemet, hører den super som faen i det filtret.hvordan løser jeg det da? for slangen til tomgangsmotoren går vel opp orginalt i 90bend ved insuget, å LMM står nå på andre siden av motoren Kobl deg inn på trykkrøret med f.eks denne:http://www.turbofun.no/product/450176/Forge_Forge_68mm_Alu_T.html Jeg har en ny sånn liggende, som ble til overs. kjøpt på samme plass. Kan få den for halv pris+frakt. Men hvis du kan sveise, så er det bare å lage av stål, blir jo omtrent gratis.
rel0ad Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 kjøpte en på biltema:) fungerte som en drøm. bilen går som ett uvær;)
Brian Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Litt ot, men hvor mye lader du? Begynner selv ganske snart med turbokonvertering av min m50b20, gleder meg som en unge.
rel0ad Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 nå Lader jeg 0,3-4. skal ikke kjøre mere enn 0,5-0,6, men først skal jeg få bort noen barnesykdommer og se at alt er stabilt:) "stor" forskjell allerde bare med 0,3 i trykk
Tsbusa Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Må få sett på ein tur no Jøran, å sjå kos det går ta her Er no føre for det og no=)
rel0ad Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 hehe, kanskje det ja;) har vært bra vær i det siste ja;) kjøre for tia du da?
Tsbusa Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 hehe, kanskje det ja;) har vært bra vær i det siste ja;) kjøre for tia du da? Fer no å ralla i na gamle Mondeon no;) Turbo bayern står nedpå verkstedet.. Driver da å styrer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå