M30Punk Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Akkurat bestillt shortshift til m30 kasse,noen som vært borti denne å hvor tett giringen blir? Resten av giroverføringen er forøvrig byttet ut til nytt,foringer å alt..
Bmw_325i_ Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 blir finfint det monterte akkurat på 528'n.. blir veldig tett mellom giring hvertfall.
M30Punk Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Ok sett på noen andre shiftere å mellomstykke var noe lengre på de enn på koed sin,men da blir det nok bra tenker jeg. Takk for innspill
M30Punk Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Nå har jeg sendt med svogern min mål på samtlige foringer i giroverføringa for å få dreid nye i polyuretan eller hvordan det staves spent på å få testa det når shortshift'n ifra Koed kommer til uka. Eneste foringa som ikke blir bytta ut er den som sitter orginalt i shortshiften...spent på åssen dette blir. "Time will show"
kawaman Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg har short shift fra koed,og er kjempe fornøyd. Orginalt målte den 180mm fra 1 til 2 gir,short shift målte 120mm fra 1 til 2gir. Det er bra merkbart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå