Gislius Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Heisann Da har jeg anskaffet meg nye bil BMW E36 Modell 1994 Motor 2 Liter, 150HK Drivverk 5 Trinns manuell, origial Understell H&R 30/15mm Felger Zito 17" Eksteriør M-Tech Planer [X] er utførte ting! -[X] Hella Celis lykter -[X] Supersprint effektanlegg - Coilovers - [X] Bytte ut det "chroma" i fronten -[X] Montere forsterker og sub - Nye felger, 19" Noen som vet hvor jeg får tak i noen fete kantfelger? -[X] Tilpasse KN filter - [X] Klare tåkelykter - [X] Momo fjærbenstag - [X] Nye blinkers - [X] Nye baklykter Ting som skal fikses/utbredes - Slitt stoffvindu bak -[X] Lekkasje fra hardtop -[X] Varmetråder i hardtop -[X] Skitne skinnseter (Renset)lett) Det var dette jeg kom på i farta! Tips, triks, positivt og negativt tas imot med takk Anbefalinger om ting som skal gjøres liker jeg å høre Litt bilder av bilen Btw, suger å ta bilder ^^ Så var det jo5 grader og sol idag! Da må man jo Ja bilen er SKITTEN, jævla veisalt Slik ser den ut Skal få tatt noen bedre bilder, etter påskepussen Gisle
Gislius Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Så etter en uke med overtid jobbing, fikk jeg tid til å ta min standard "ny bil service" Det hele begynner ganske enkelt med oljsekift, av alle oljer.. Filter og viskere Men jeg sleit litt med å komme opp på bukken hjemme i garasjen, så da får det vente litt med diff og gir olje, til jeg har funnet noen planker å kjøre på Så etterpå, så går det over til plugger, NGK åffkårs Har sett verre plugger, men bytter for det om Så er det over til kjekkere ting! Eneste minus her, er jo at det er noen spesielle fester i BMW'n som ikke passet disse høyttalerene, så jeg fikk ikke bytta de alikevel Men er grei nok lyd i fra før, så får se om jeg gidder å bytte Så mer kjekke ting Her passet dog ikke diameteren på KN filteret, så det får vente! Men til forsterken, følger det alltid med mindre kjekke ting, lednings strekking.. Blir alltids litt mye lednigner og Når jeg var ferdig, så måtte jeg jo se hvordan det hadde sett ut med felgene jeg hadde på E39'n.. og selv om jeg VISTE det ikke gikk å ha felgene på, da disse er ET15 og e36 har vel litt over ET35 en plass? syns jeg å huske:P Så MÅTTE jeg jo prøve På bilde så har jeg enda jekken under bilen, og 5 cm igjen å gjekke ned! Og dekke stakk ca 2 cm utfor hjulbuen Det var det for idag!
Gislius Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Da har jeg satt på sommersko Ene vinterhjulet punkterte, så da var det like så greit Er noen 17" zito av ukjent slag.. Og så har jeg handlet ting til vårpuss Alt i Sonax PremiumClass CarnaubaCare Voks (Dyr som F***) Leather Care foam (Renser skinn) Skinnfornyer (ikke sonax, husker ikke merket..mmmm mykt skinn) Glansshampoo Vinylwipes til dash Vindusrens Vaffelsvamp Vaskekost Tørkefille Sånn vannskrape Dekkglans Plasticrenovator Flekkfjerner(som tar vekk bonevoks å sånt fra lister osv) Motorrens Xtreme Felgrens Tekstilrens Klarsikt Så nå venter jeg på siste helga i Mars, så er et vårpuss! Tror jeg skal stikke ut å ta noen bilder av bilen med sommerfelga, trist at jeg vaska bilen igår så er den såpass skitten idag :S
Gislius Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Da har jeg kjøpt meg Hella Celis lykter Ser ganske så grei forskjell på lyktene, de jallagreiene jeg hadde før ser du jo ikke Celis ringen engang :S Ja! De står på Slik ble det Ser litt dårlig ut pga min shitty kameratlf.. Så nå må jeg få bytta alle de gule standard pærene og!
Trond e30 cab Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Neimen ser her da! Vekommen i cabklubben. Nå er det bare å vente på den såkalte sommeren hehe! Virket som en gøyal sommerbil dette. Er det bostongrønn? Var nesten lik touringen min i fargen. Planker å kjøre opp på er et must å ha i garasjen. Ta en 2/4 og skråskjær. Glimrende de. Har noen kjekke i hagen, kom å hent hehe!
Spiff Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 ahh, se der ja, enda en med cab, velkommen i gjengen, så ut som det er en fin bil! er det bytta motor i bilen din? så olje påfyllinga di var forran på motoren, min er helt bak! og jeg har også 94 mod!
A.Holzmann Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Gratulerer med pen bil Bra planer har du også #Edit. Eneste jeg vil kommentere er gitteret i fronten.. Skulle hatt en mørkere netting:)
Gislius Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Trond; japp.. Vi har planker Gamlingen har også en corvette som skal oppå der ser du Lars, jeg aner ikke.. Ikke så meg bekjent =/ Holzmann, Jeg har pussepapir og lakk i baksetet på bilen! =D Så det skal bli matt svart (tror kanskje jeg har skrevet det også? men holder på å fikse toppen på en pugg på si, så den er ikke ferdig.. Så gidderj egi kke legge meg på bakken for å få av ) Takk for ellers
Gislius Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Forresten, vet ikke hva fargen heter enda.. Har ikke komt på å sjekke Men skal handle litt lakk når lønninga kommer, da finner jeg det nok ut;)
Joan E36 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Ser bra ut dette her Viktig å være nøye med bilen, og det virker det som at du er Morsomt å se fremgang
Gislius Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 japp! Lønner seg i lengden Har enda ikke fått tid til lakkering av netting =/ Håper på tid i påsken
StianA Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 flott cab du har fått deg da men trur jeg heller ville ha satset på 19 " felger i steden for 20" da ser det ut som bilen står på stylter det beste hadde vært noen 18" kant felger
Gislius Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Takk Ja, har egentlig drøyet 20" Men vist det blir, så blir det noen 19 kantfelger Men siden det er ganske fine felger, så ligger det nokså nederst på lista egentlig.. Så har jeg jo handlet en til BMW, som skal fikses opp, enten som banebil, eller bare fikse og selge.. Kommer en prosjekt tråd når jeg får tid til å begynne på bilen.. Sykt mye jobbing frem til 17 mai
Gislius Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Da har jeg fått tid til utvending vårpuss Ble shiiiinyyyy <3 Og sikkert noen som legger merke til at det mangler netting i fangeren, den er tatt av for lakkering/skifting
Gislius Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Neimen ser her da! Vekommen i cabklubben. Nå er det bare å vente på den såkalte sommeren hehe! Virket som en gøyal sommerbil dette. Er det bostongrønn? Var nesten lik touringen min i fargen. Planker å kjøre opp på er et must å ha i garasjen. Ta en 2/4 og skråskjær. Glimrende de. Har noen kjekke i hagen, kom å hent hehe! Er forresten Dunkelgrønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå