EirikL Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg har mistet lysene i instrumentene på bilen min. Serviceindikatoren og de andre varsellysne nede virker, men selve klokkene, varmeregulering, viftebryter og girkule er borte. Hva må jeg sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Sikring nr. 19 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Se der, ja. Skal sjekke en gang til. Hadde en kjapp titt i sted og fant ingenting galt. Takk for oversikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 ordnet det seg? kjenner en som har samme problem, og det er IKKE sikringen... sitter med lommelykt for å holde fartsgrensa på kveldstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 sitter med lommelykt for å holde fartsgrensa på kveldstid Heh.. trygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hvem bryr seg om fartsgrensa på kveldstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hvem bryr seg om fartsgrensa på kveldstid folk som ønsker å unngå fartsbøter vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Dette var ikke mye konstruktivt, folkens. Hvis dere ikke har en ide å komme med, foretrekker jeg at dere ikke poster i tråden. Jeg trenger hjelp, ikke løsprat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Fant ingen brente sikringer? De gamle hvor du ser rett på "tråden" ovenfra sikringen kan være vansklig å se om er brent. Lønner seg å måle om er spenning på begge sider av sikring eller ohm'e om de er i orden. Har også vert borte at kretskortet i sikringsboksen min har blitt "brent" så tinnet i kretskortet har mistet kontakt med flere sikringer. Sikkert ikke det første jeg ville sjekket men bringer frem muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 å det er ikke lysdiodene/pærene som er gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Rart hvis 5-6 pærer skulle gå på en gang Fikk tips om å sjekke kontakten på baksiden av lysbryteren, så skal prøve det i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Du mangler ikke en av baklysene også? Min bruker å forsvinne i instrumentpanelet + høyre baklys (tror det er høyre). Den sikringen har en tendens til å gå enkelte ganger hos meg. Mener det er sikring 22. 7,5A iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Ja, vist faen gjør jeg det! Høyre baklys og skiltlysene i bakluka. Problemet er at jeg finner ingen sikringer som er gåen Kan de være ødelagt selv om tråden ikke har blitt brutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Kan være vanskelig å se på noen sikringer om de er brutt eller ikke. Selsagt kan det være et brudd bak "platen" på sikringa. Bytt sikring og prøv, koster ikke allverden. Og fint å få renska vekk 10 år gamle nediirra flatsikringer uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrebjork92 Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 Fant du ut va problemet var? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå