Kønni Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Diverse deler fra 1989 E30 324td Touring selges: Baklamper facelift 88-. Sprekkfrie, venstre noe mørkere enn høyre da lampene har sittet på diesel: 500,- Liten kjørecomputer kompl. med ledningsnett, ''gong'' og utetempføler: 500,- ABS sentral: 1500,- ABS styreenhet: 500,- Airbagenhet og Airbag ratt: 500,- Dieselpumpe med dyserør og dyser, elektronisk styrt, IKKE wire, + dieselfilter brakett og map sensor: 2000,- Styreenheter motor, passer også 524td: 1000,- Interiør, kompl med dørtrekk. M-tech sportstoler foran, førersete noe slitt. Baksete passer KUN Touring: 4500,- Har også framdører og bakdører + bakluke, noe rust. M21D24 motordeler, blokk, råder, stempler oljekjøleradapter osv. Har ikke veiv og turbo. Pot meter på gasspedal instrument og div brytere. For flere bilder/info ring 97017260 e. kl. 1600.
3XXTouring Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Er det alt som trengs for å montere airbag + rattet i en bil som ikke har det? Bildet av rattet?
Kønni Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Du trenger nok dessverre mer enn dette dessverre. Du trenger ledningsmatta og kollisjonssensorene i motorrommet. Hvis ledningsmatta ligger klar i bilen tror jeg du bare trenger kollisjonssensorene. Sjekk om du har en rund gul/orange kontakt på venstre og høyre innerskjerm, hvis du har det ligger nok ledningsmatta klar i bilen. Vet ihvertfall at det er sånn på noen E34.
3XXTouring Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 oki! Skal få skjekke opp det i påsken.. Skal til hedemark en tur da.. Hvor i hedemark bor du?
3XXTouring Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Konge! Tror jeg skal en tur til trysil. Tar kontakt nærmere når den tid kommer=)
Kønni Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Trenger ikke være på nett jeg når jeg har så mange kamerater som som er det! Bare å ta kontakt når tiden kommer, lettest å få tak i meg på telefon, er nesten aldri hjemme!
3XXTouring Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Trenger ikke være på nett jeg når jeg har så mange kamerater som som er det! Bare å ta kontakt når tiden kommer, lettest å få tak i meg på telefon, er nesten aldri hjemme! Hehe.. La ikke merke til det en gang.. Sender du nummer på PM eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå