LarsiPan Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Nå har jeg gitt opp søkefunksjonen og gjør det enkelt. Hva burde jeg gjøre når jeg skal lakkere chromringene rundt lysa samt chromnyrene? Hørt litt forskjellig.. Den enkleste måten for meg (med tanke på utstyr tilgjengelig) Sandblåse zink som grunning svart spraylakk vil dette funke?
Tom K Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Rengjøring, en god grunning som passer til lakken, sprayboks er helt ok på så små flater
rolfi Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Kjøp skikkelig lakk og grunning. Fra butikk som selger billakk f.eks. Har prøvd utallige metoder på både lykteringer og nyrer, men skikkelig lakk er det som holder best. Pass på å få akryllakk! Du vil ikke at det skal begynne å flasse. Er stress å ta av og på lykteringene en gang i måneden bare for litt touchup.
LarsiPan Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 ah, oki. Skal forhøre meg litt på den lokale jærnvare butikken Takk for tips!
Tommy Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Jeg har omgjort flere biler til "Shadowline" å nøkkelordet her er forarbeid. Matt ned det du skal lakkere med 1500-2000 papir, vask rent med f.eks silikonfjerner, legg på to lag med syregrunning for aluminium, å så 3 lag med sort silkematt lakk. Du får begge deler ferdig på sprayboks hos en lakkforhandler. Les instruksene på syregrunninga nøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå