GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 holder på å sette en m30b35 i en e34..problemet er nå at den ikke starter..kjinner godt og det kommer gnist og bensin..startet den ene dagen..men tomt for batteri..i går kjinner den som faen men nekter å prøve og starte en gang.har prøvd me 2forsjellige hjerner..den ene hjernen så bråker abs enheten noe veldigt når jeg skrur på tenningen å den andre hender det ingen ting..akuratt likt så om hjernen ikke står i..noen som har vert borti det samme ? bonus til maen med rett svar GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Hvis det er 6 våte plugger, å gnist på alle 6, så er oddsen stor for at rekkefølgen på fordeleren din er montertfeil.. eventuelt at luftmengdemåleren står for åpen, å gir for mye bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 er 6stk våte plugger ja:) står vertfall riktig på "talla" på fordelern har prøvd 2forsjellige luftmengde målere samt uten og.da denne motoren gikk best uten før jeg byttet bil. ann kjinner men ann prøver ikke..den lyden som kommer vett du.vetta faen hvordan jeg skal forklare den, tenkte å prøve me start gass i dag for og utelukke om det er bensinen eller noe GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Ok, da får vi gå utifra at du har dobbeltsjekket tenning.. Prøv å kjinne i 5-10sek, deretter prøv med dysene frakoblet strøm.. Da får du utelukket om bilen får for mye bensin pga signalfeil osv.. Fyrer den ikke da, så prøv å mate på litt startgass (med dysene tilkoblet).. fyrer den å går i over 10sek, så skrur du ut pluggene etterpå å ser om de er lyse pga mager blanding.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå