Raymond Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Noen som vet noe ang. dette? er det mulig å ombygge en 1998modell 728 til 750? eller er dette teknisk umulig iforhold til reglemang osv? Ifølge BMW så må man ha bevis fra biltilsynet om at dette er klarert, og motsatt... er jo samme chassis så lenge man bytter over alt.. menmen.. Bare et siste skrik om reglemang før jeg kvitter meg med 750n etter det jeg har skjønt skal all ombygging være teknisk sett umulig fra nå av etter noe nye regler. er det virkelig så apeland her i norge? og hvorfor gjelder disse "EU" reglene bare norge som ikke er medlem i eu men, i sverige kan du bare gi gass Mvh Raymond
Bushnell Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 det er fortsatt folk som får bygd om bilene sine, men det gjelder å ha god kommunikasjon med biltilsynet, og det har kanskje litt å si hvem en treffer på der.. men det første du burde starta med er vel å snakke med de å så ta det fra der
Raymond Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 hadde bare lyst på noe bekreftende, jeg har en 728 på handa for en billig penge.. for om ikke blir denne vogna bytta i en båt blir vell båt uansett, er mye arbe å bygge om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå