pål Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Har sett at DE-lykter er blitt veldig populært, særlig de som er sorte. Kan noen fortelle meg hva som egentlig er forskjellen på DE lykter og "vanlige" facelift lykter? Har også sett såkalte Smiley-lykter, noe spessielt med disse?
635csi Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 De-lyktene ble levert på facelift og har en linse i nærlysene istedet for vanlig reflektor. Den sorte varianten har et sort plastkryss inne i reflektoren på fjærnlysene, og sort rundt linsa på nærlysene. Ser GS selger dem for 2990,- nå. Standard DE-lykter uten smiley: Standard DE-lykter med smiley: Sorte DE-lykter:
|Ole| Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Ser det no att har man riktig farge så er faktisk linselysa finere enn sorte DE lykter med riktig farge på bilen
rolfi Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Bare for å komme med et spørsmål siden tråden handler om DE lykter.. Hva er forskjellen på de med smiley og de uten? Hvaslags funksjon har smileyen?
M3 Yngve Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Ser det no att har man riktig farge så er faktisk linselysa finere enn sorte DE lykter med riktig farge på bilen Helt enig, sorte DE lykter kler ikke alle farger.
pål Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Hva er forskjellen på de med smiley og de uten? Hvaslags funksjon har smileyen?
635csi Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Funksjonen er jeg usikker på, men det som er ringet rundt på bildet her er liksom "smilyen". De uten smiley har rett og slett ikke denne
pål Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 hehe, knall, takker for svar. Håper noen vet funksjonen til smilyen
Hauso Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 hehe, knall, takker for svar. Håper noen vet funksjonen til smilyen dritbra svar du fikk:p kan desverre ikke gi deg noe bedre, men kan tenke meg det har noe med spredning av lyset å gjøre? uten at jeg vet det:p Pål og Hauso lurer fortsatt på dette!
|Ole| Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Den skal nokk sikkert spre lyset litt meir jah, gamle lyktene er sinnsjukt sterke på en plass mens desse er ganske bra heile veien :ø) bra forklaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå