Gå til innhold

solgt

525i1991
 Share

Anbefalte innlegg

Lodder stemningen for min E30. Bilen er en 2 dørs 325ix som har rullet rundt 350000km. Den har rust i hjulbuene bak og på enkelte andre strategiske plasser som er typisk for e30. Bilen ble EU godkjent Oktober 2008. Den har en liten bulk og lakkstriper på høyre framskjerm, på samme plass mangler en listbit. (vises på bilde) Bilen har orginale sotede Hella lykter hele veien rundt. (forholdsvis skjeldent) Den har linselykter fremme med gul film på. (lett å fjerne)

Jeg har netopp skiftet rådelagre på den og har startet den og det skal være i orden nå. Under oppstart skummet det i ekspansjonstanken på kjølesystemet, noe som tyder på sliten topppakning, dette må altså skiftes.

Av elektrisk er det eneste som ikke funkerer kupèvifta. (funker kun på nivå 4) følger med en ekstra vifte men vet ikke om den fungerer. (har ikke testa) grøftlysa lyser hele tia mens tenninga er på. (sansyneligvis ett relè)

Det er manuell vindusheis og manuell takluke på bilen. Speilene er heller ikke elektrisk justerbare. (det er bare bryteren som står der)

Førerdøren kan ikke låses opp eller igjen fra utsiden, men kan låses fra innsiden, og kan låses opp ved å dra håndtaket fra innsiden. (låseboksen er sinnsykt treig)

Bilen er for tiden ikke kjørbar, da jeg har kappet fremre mellomaksling, men dette fikses i løpet av noen dager.

Jeg har og splitter nye vinterdekk på felg som kan følge med for tillegg i prisen. (rullet kun 50 mil)

bilen står ikke på salgsadresse.

gi bud

CIMG1398.jpg

CIMG1403.jpg

CIMG1402.jpg

CIMG1400.jpg

CIMG1401.jpg

CIMG1406.jpg

(Montert diff og alt så blir 4x4 for dere som har lest her før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde ikke lyst ned med girkassa, så måtte kappe drivakselen fremover for å få ned beskyttelsedekslet til svinghjulet som var i veien for bunnpanna.

22000 som den står nå, men om jeg bruker mer peng og tid på den så det blir fremgang så følger prisen etter.

Jeg plukket av samme akslingen.

Kom ganske nøyaktig 15 meter uten denne, så begynte fordelingskassen å kjøre kraft fremover, så det sto jeg, uten framdrift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...