Stene89 Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Vurderer å selge mine fremmre coilovers. 52mm fjørben BUD!
Stene89 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 bud notert, men kunne tenkt meg noe mer for dem. så lar den ligge litt til
Zeeks_Racing Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hvordan modell passer disse til? har en 92 E-30cab. noen som vet om disse passer?
Salih Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 jeg lurer faktisk på mye av de spørsmålene som har blitt spurt her, og som du ikke har svart på gidder du?=) hehe
Fliid Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Selvom jeg ikke er selger, så tenker jeg svarene er riktige uansett. 51mm fjørben er på 323i og 325i. Ett coilovers sett fra FK (gruppe Highsport) blir levert med fjørben, støtdemper og fjører. Ellers kunne vi bare kalt salgs tråden coil(fjør). Passer til alle modeller med 51 mm fjørben, fra produskjons start av E30 karosseriet, helt til produskjonsslutt. Ingen endringer ble gjort underveis Tror dere meg ikke, så se på Koed sine sider. De selger dette. Passer også på 320i (det blir riktig med vekt, pga. motor. Så senk blir "riktig" ) Selvom 320i ble levert med 45 mm fjørben og ikek 51mm. Man bytter jo ut fjørbenet. På toppen av det hele så passer det til E30 med firesylindret motor, men senken blir da ikke like lav på det laveste, som det ville blitt på en E30 med M20 motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå