C.Ellingsen Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Skulle fylle bensin ista, så når jeg skulle starte igjen var det ingen liv i motoren. er det noen som vet hva som kan være galt?? den tenner litt når jeg har ventet med å kinne, så er det ingen tegn til liv etter det. Å nei jeg har ikke fylt diesel
Olav Otterlei Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Hør om bensinpumpa starter når du vrir på tenninga
C.Ellingsen Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Bensinpumpa starter. prøvde akkurat å bytte plugger men til ingen nytte.
Heen Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 du bare kinner på starteren uten tegn til at den tenner ? er det gnist på pluggene? ta av inn slangen på fuelrailen din, og sjekk om du får bensin.
Os-Racing Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Det kan være et tett bensin-filter. Da vi bilen gå litt før den stopper. Lenge siden du har byttet de? Eventuelt kan du jo også skru av rotoren å sjå hvordan tilstanden er der....
|Ole| Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 en kompiss av meg fekk samme problemet etter att han fylte bensin, viste seg att det var vatn i tanken til stasjonen...hehe...
C.Ellingsen Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Nå startet hæstk*ken plutselig. det kom en kamerat å skulle taue meg hjem, så tenke jeg å prøve igjen så startet den, å nå sviver den som en klokke. den har vert litt kødden sånn før men da har det bare vert å kinne litt så har den startet etterhvert men ikke noe sånt som i dag. Prøvde forresten en sånn diagnose stikke, å den viste feil på "Road speed sensor" noen som vet hva det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå