ole anders Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 MS2 med V3 hovedkort og v2.687 firmware. Simulatoren er V2.2 visst jeg ikke husker feil. Bruker megaTune 2.25. Den får ingen kontakt med portchecker på hverken usb adapter eller seriekabel. Prøvde å oppgradere firmware til neste versjon, men var ikke noe kontakt å få da heller og programmet låste seg ved et par forsøk. Alle dioder på MS boksen, 3 av diodene på simulatoren lyser også konstant, mens I1 og I2 aldri vil lyse eller blinke. Noen som har noen forslag på hva jeg burde gjøre nå ?
ehrnst Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 så det du sier er at du ikke får kontakt med boksen fra maskinen i det hele tatt? Er alt ferdigbygget fra leverandør eller har du loddet selv? om du får kontakt med pc nå stim'en er koblet til, kan du da se aktivitet på injectorene, pulsewith etc?
Trond.S Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Nei, den er helt død. Bruker portchecker og får No Connection over hele linja. Ole har kjøpte det av en fyr her i norge, men det kan se ut som det kommer fra www.diyautotune.com Noen forslag? Hilsen Trond
ehrnst Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 heh, nei ikke på stående fot faktisk. Om den er fullstendig død må man jo åpne den å sjekke om det er skjedd noe. om den får strøm etc.
karlo Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Om du ikke har fått sving på den ennå, kan du ta en tur innom meg, så finner vi kanskje ut av det.
OLEZZ Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Var samme problem med min også, måtte bytte en sikring inni boksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå