Truls 87 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 En kammerat av meg har en 1999 E39 523 touring med påvist feil på denne enheten. Har skaffet repsettet fra GS. Temmelig dyr sak. Er dette noe man enkelt bytter selv? eller må man inn på verksted. Det ser jo veldig kurrant ut, men er ikke noe kult om delene spruter når man får av den gamle enheten. Er det også sånn at bremsesystemet må luftes etter utført arbeid? Håper noen har vært borti dette før (som det helt sikkert er) og kan gi noen svar. På forhånd takk Truls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 bare og skru ut, ikkeno som spretter ut:) Bremsene trenger ikke luftes etter bytte nei. Men delen må kodes, samt kalibere rattvinkelsensor osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå