Joan E36 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hei! Noen som har kjøpt disse lyktene? Er det bra? Akkurat bestilt meg de fra GS bildeler De så veldig fine ut på bildet og de så liksom ganske originale ut, og i og med at jeg har xenon lys på bilen min, så var det fint med den "xenonkula" i kjørelyset på denne lykta. Og i tilegg er det jo AE ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Er vel samme type som jeg har på e39'n,5 jalla pærer som lyser i hver ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Er vel samme type som jeg har på e39'n,5 jalla pærer som lyser i hver ring Så det er ikke noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Har dem selv, bare uten Xenon. Synes AE ringen er veldig fin. Har ikke hatt dem mer enn et par måneder, så levetid kan jeg ikke fortelle deg noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Har dem selv, bare uten Xenon. Synes AE ringen er veldig fin. Har ikke hatt dem mer enn et par måneder, så levetid kan jeg ikke fortelle deg noe om. Du har dem selv ja Ja, for hvis AE ringene er fine så er jeg fornøyd Levetid får vi ta som det kommer Nå ble jeg i allefall glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå