Gå til innhold

svar fått, steng :)


Anbefalte innlegg

anbefalles å kjøpe ett frontsett med OEM høytalerfester.. Hvis ikke må du borre hull, og da kan det hende høytaleren ikke dekker hele hullet..

Har egentlig ikke noe å si men, for det holder med at den skrues fast i 3 skruer for at den skal sitte godt..

Bare gjør det litt lettere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhh, kos ;D

hadde også et jævla problem med støy sist jeg hadde stereo i bilen..

er litt så som så med stereoen nå, da jeg driver å skrur litt :P

men det smalt hvertfall i elementene når jeg skrudde på, skippa sang, osv osv.. spiller = ødelagt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okey.. da skal jeg prøve å lage en lang historie kort.

Nå har jeg nettopp holdt på med bilen til søstra mi i noen dager for å finne ut av dette problemet.

Du hørte støy når du skippet sang, og det smalt i subben når du skrudde av spilleren.

Vi har prøvd utallige jordingspunkter, andre signalkabler (ikke skjerma) støy blir ikke borte, testet med signal fra annen bil på samme oppsett, støy blir borte. Så da må problemet komme fra spiller eller hvertfall foran, så vi har da gått over hele ledningsnettet, gjort det skikkelig med kabelsko, elektroteip osv. Blir fortsatt ikke borte..

Så i dag, når vi skulle prøve en siste gang før vi kjøpte nye TRIPPELSKJERMA signalkabeler, så prøvde vi med en annen spiller. Da ble støyen borte.

Husker ikke helt hvilken modell søss har, men er Pioneer, hvor du kan endre fargelys på spilleren, ganske fancy, pris rundt 2 k.

Men leste at det har vært mye problemer med støy i disse.. Så nå kjører hun rundt med en eldre spiller (også pioneer, men problemet er hvertfall borte) til hun får byttet spilleren evt prøve trippelskjerma signalkabler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer spilleren din har brente linjeutanger... Dette skjer når man kobler på en ekstern forsterker...som får for dårlig jording. Forsterkeren vil da "trekke" jord via signalkabelen(e). Dette er ikke linjeutagangene dimensjonert for...ergo. så brennes de.

Dette er ikke uvanlig på Pionneer spillere...og er dessverre ingen garanti sak...MEN...jeg ville uansett hørt med stedet du kjøpte spilleren, om den ikke er eldgammel da ;) For jeg vet Pioneer pleier å være "snille" med garanti-goodwill på denne tyepn feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer spilleren din har brente linjeutanger... Dette skjer når man kobler på en ekstern forsterker...som får for dårlig jording. Forsterkeren vil da "trekke" jord via signalkabelen(e). Dette er ikke linjeutagangene dimensjonert for...ergo. så brennes de.

Dette er ikke uvanlig på Pionneer spillere...og er dessverre ingen garanti sak...MEN...jeg ville uansett hørt med stedet du kjøpte spilleren, om den ikke er eldgammel da ;) For jeg vet Pioneer pleier å være "snille" med garanti-goodwill på denne tyepn feil ;)

ja, hørt den der før.. :)

det jeg tror det er også egentlig.. spillern er ikke veldig ny, satt i bilen jeg / fyren i andre bilen vraka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...