Halvor89 Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Er det mulig å få skrudd av de bakre bærearmene helt på en BMW e36 coupe ? Den "slangen" som håndbrekkwiren ligger i sitter jo fast på en eller anna rar måte har jeg blant anna sett. Noen tips på hvordan man evt kan få av den?
Breitling Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Hvis du ikke får den av med å "rikle" litt på den må den nok slås av, og byttes med en ny. De bruker å ruste fast, og kan være en h........ jobb å få dem løs. Jeg slo løs mine, og bytta dem ut, siden de alledere var ødelagte etter hammern
Halvor89 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Hvis du ikke får den av med å "rikle" litt på den må den nok slås av, og byttes med en ny. De bruker å ruste fast, og kan være en h........ jobb å få dem løs. Jeg slo løs mine, og bytta dem ut, siden de alledere var ødelagte etter hammern Aha. Men en ny bærearm koster jo 6000,-(!!!) på GSbildeler
Breitling Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 hehe.....slapp av...du ødelegger ikke bærearmen ved å slå løs wirene til håndbrekket bruk en lang forlenger evt å sett mot, så slår du forsiktig med en hammer. det eneste du ødelegger et selve hådebrekkwire
Halvor89 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 hehe.....slapp av...du ødelegger ikke bærearmen ved å slå løs wirene til håndbrekket bruk en lang forlenger evt å sett mot, så slår du forsiktig med en hammer. det eneste du ødelegger et selve hådebrekkwire Aha. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå