ErikS Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Tenkte at vi kan samle alt F1 materiale for 2009 sesongen i denne tråden. Da var årets første løp historie. Vinneren i Melbourne kjørte for Brawn og føreren var Button. Hamilton kom inn på en fjerdeplass 2,9 sekunder etter Button. Andreplassen ble dekorert av Barrichello, også fører for Brawn. Trulli (Toyota) kom på tredjeplassen. I fjor var det Hamilton som vant på Melbourne. Hvordan tror du årets sesong vil bli?
Kevin=) Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Tenkte at vi kan samle alt F1 materiale for 2009 sesongen i denne tråden.Da var årets første løp historie. Vinneren i Melbourne kjørte for Brawn og føreren var Button. Hamilton kom inn på en fjerdeplass 2,9 sekunder etter Button. Andreplassen ble dekorert av Barrichello, også fører for Brawn. Trulli (Toyota) kom på tredjeplassen. I fjor var det Hamilton som vant på Melbourne. Hvordan tror du årets sesong vil bli? Jeg er spent på årets sesong. Jeg holder selv med Ferrari, men dagens race var jo alt annet enn bra. Håper de bedrer seg. Har kommet en del nye regler nå, og en av de er at den som vinner flest race blir verdens mester og at poeng er sekundær. Syns det er en dum regel.
D.C.V Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg tror dette kan bli en spennende sesong, spesielt hvis man tenker litt på Brawn teamet som tar pole-posision og vinner første løpet de er med i Holder en knapp på Ferrari og BMW.. Håper det blir spennende til siste slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå