Petterproo Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Jeg tror jeg har ett problem med kjøleanlegget mitt, det blåser kald luft i de 4 viftene på dashen. Regner med det ikke skal være sånn, så hva kan feilen være ? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Kan være termostaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Kan også være at du har en E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterproo Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Har en e46. Men det er varme i fronten ved ruta og under ved føttene. men kaldt i alle fire som står i dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Blåser det kaldt i di 4 dysene i dashen selv om du har vribryteren mellom de 2 dysene i midten på full varme (3 røde prikker)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterproo Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Blir litt varmere i de 2 i midten ja, men ikke spess mye, men ikke noe forskjell på de ved rutene nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntinu Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 du har luft i systemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntinu Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Det er ikke lett å få ut lufta i varme apparatet.. Det tar en del timer, å prøv å stå så bratt som mulig... sleit lenge med det selv. Lykke til... Ps. mulig termostaten og pumpa skulla ha vært bytta... hvis det er lenge siden..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterproo Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 okei, dunno når termostaten eller pumpa ble skifta sist, kjøpte den for noen dager fra ett firma, så skal ta d på garanti Lurte bare om det kunne være noe smått som var lett å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Det er ikke lett å få ut lufta i varme apparatet.. Det tar en del timer, å prøv å stå så bratt som mulig... sleit lenge med det selv. Lykke til... Ps. mulig termostaten og pumpa skulla ha vært bytta... hvis det er lenge siden..? hehe hvis du har brukt en del timer da har du en lekarsje på kjølesystemet i din bmw, jeg brukte 15min på min e34 m20, menne er det ikke elektrisk sirkulasjonspume på nyere bmw, vet at det er det på e39 m52b28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterproo Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 er ikke helt sikker er iværtfall A/C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå