kawaman Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Som skrevet over,vurderer og selge pga huskjøp,da det vil ta mye lengre tid og få ferdig bilen slik jeg vil ha den,men må ikke selge! Motor er av type m40b18 enn så lenge. Ting som jeg har gjort: fjernet baksete,sidetrekk,hatthylle satt inn 2 nye sabeltstoler med sidebrakketter nye 4 pkt sabelt belter med 2"stropper (di orginale er fortsatt i bruk) sabelt racing ratt med snap-off og trykknapp til horn i midten senket rattstammen med hjelp av 2 muttere på hver sin side laget bryter panel med startknapp montert short-shift Andre ting: rust nederst på venstre framskjerm,begynner så vidt ved jekkfester foran begge sider,et lite hull bak påfyllingsrør ihjulkasse høyre defa alarm med sentrallås (kun førerdør) supersport 40/40 med dempere og dette er godkjent på biltilsynet (står nå på kappa orginalfjærer bak) har også 51mm fjørben og bakstilling med skivebremser fra 325 4 stk orginal stålfelg med piggfri vinterdekk 4 stk orginal stålfelg med sommerdekk 4 stk orginale hjulkapsler 4 stk tsw 17" med sommerdekk (tenkt som herjehjul ) 4 stk borbet C 17" uten dekk,nylakkert hvite Åpen for bud,men skambud hører ikke hjemme her Kan nåes på tlf:48280025 SELGER INGENTING ELLER ALT ting som har blitt fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Prisidè og telefonnr. til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hvor i Fredrikstad holder du til, Kawaman? Og, ja - prisidè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Dere får gjerne komme og se på bilen,vurdere hva dere syns den er verdt og gi meg et bud,så kan jeg vurdere om jeg vil selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hvor i Fredrikstad holder du til, Kawaman?Og, ja - prisidè? Bor på rolvsøy rett ved greåkerbrua.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 OT: hvor har du fått tak i det snap off bosset? Bo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 http://www.pedersens-racing.no/bil/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Kjenner jeg er interessert Men hvor populært er det å kjøre rundt i den der på gata? Rent lov-messig, altså.. Hvor bra går det om en blir stoppa i teknisk kontroll, om du skjønner..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Ja si det Det går vel mest ut på senking bak,men har di orginale senkefjærene som er godkjent. Snap off + rattet,har det orginale. Stoler og belter,har di orginale stolene og festene er fortsatt i golvet,og orginale beltene står også i bilen. En grei time så er alt byttet til orginalt igjen. Har brukt bilen en del her hjemme,ikke vært noe problem så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Si at jeg kjøper bilen din, da.. Og blir stoppet i teknisk kontroll etter en uke Da uten å ha gjor noe med den.. Da vil de ta meg på senking, ratt, belter OG stoler? Kjøper jeg bilen din, så vil det jo bli fordi jeg vil ha den sånn! Letta og fin! Går sikkert godt med så lite vekt Send meg nummeret ditt på PM, da - så skal jeg tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Har sett denne. ser ok ut. men kom med en ca pris gjerne på pm.. er du intr i e46 320d? har en meget pen rød en. kan ta din som delbet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Stoler og belter er lov, så lenge org beltene også er der. Stoler er lov til å bytte, bare dem sitter godt fast. Senking kan man da få godkjent også. Men hva er minste pris, eller hvor begynner bud runden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Er ikke intr i bytte eller legge noe i mellom,da er jeg like langt eller må ut med mer cash. Alt i alt har dette kostet meg 25k,så vi kan begynne bud runden der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hei, Kawa! Hva gjorde du på Trosvik på morningen idag? Skvatt når bilen din, med deg inni selvfølgelig, passerte rett foran nesa på bilen jeg kjørte.. Likte det jeg så - ringer deg i løpet av de nærmeste dagene.. Er veldig interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hei, Kawa! Hva gjorde du på Trosvik på morningen idag? Skvatt når bilen din, med deg inni selvfølgelig, passerte rett foran nesa på bilen jeg kjørte.. Likte det jeg så - ringer deg i løpet av de nærmeste dagene.. Er veldig interessert! Må jo levere unger på skolen vettu Og jobber jo i by'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg