BMW318TDS96 Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Da har jeg byttet ytre styre ledd på begge sider og stilt inn hjula rett men rattet er litt skeift,hvordan er det med og skru av rattet og stille det inn rett igjen. Hvordan får jeg av airbagen er den bare og dra ut av rattet eller er det noe anet hokus pokus for og få den ut?
axor Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 aner ikke hvordan du tar ut airbagen, men og koble av batteriet før du gjør det er ihvertfall en sikker vinner
BMW318TDS96 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Ja det var det jeg tenkte på så jeg ikke sitter der med hele puta i trynet Men den skal være bare og vippe ut? Noen som har gjort det før det er en e36 96 mod
Rogern Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Er 2 torx skruer på baksiden av rattet som airbagen sitter i.
jørn_318i Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Da har jeg byttet ytre styre ledd på begge sider og stilt inn hjula rettmen rattet er litt skeift,hvordan er det med og skru av rattet og stille det inn rett igjen. Hvordan får jeg av airbagen er den bare og dra ut av rattet eller er det noe anet hokus pokus for og få den ut? hvordan har du fått stil inn hjula rett vis rattet står skeivt? ta en 4 hjulskontroll så blir rattet rett og den vil ikke slite ned dekka dine så fort heller da...
Klinz Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Ikke justere rattet!! Viss du har skifte styrekule so SKAL du ha ein hjulkontroll. Og da blir ratter justert rett via justeringen på styrestaga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå