Fixfax Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei har fått tak i en smidd dieselveiv nå, skal ha den i b25 motoren min som orginalt er fra e34. Etter hva jeg har forstått er denne veiva 100% plug and play i denne motoren. på motoren fra e30 har jeg hørt man må frese litt av stempla. men de jeg aldri har fått noe svar på er: må veiva slipes og/eller poleres? Hva er ulmempen ved og ikke polere den om man absolutt ikke må, hva er eventuelt positivt ved og gjøre det? kan man polere den selv? og sist, hvordan måler jeg, og hva er tolleransene? for den må vel i allefall kontrollmåles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 for å få 2.7 liter må du ha m20b20 råder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 jepp det visste jeg. lurer egentelig på om man må gjøre noe med veiva føre den monteres. forhåpentligvis skal motoren gå med 350 hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 er jo mange som kjører 2.7 så noen vet vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Så lenge veiva er fin og ikke har tegn til slitasje skal du ikke trenge gjøre noe. Men om du føler for mer enn 350 gamp kan det nok lønne seg å få den sjekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå