Gå til innhold

1990 Bmw 535I SOLGT

A.Teserud
 Share

Anbefalte innlegg

535i blir luftet for salg da jeg rett og slett IGJEN finner ut att Bmw egentlig ikke har noe på landet og gjøre med elendig vei nett.

er int i Innbytte med inntill 20 000 i mellom legg fra meg. kommer ann på hva du har. men skamsenka biler og 520'r er ikke aktuelt desverre:)

Mitt tlf nr : 92829185

Jeg kjøpte bilen i Januar med avskiltningsbegjær grunnet manglende eu kontroll. jeg fullførte eu kontroll og fikk mangellapp på bremser bak og bærekule foran, dette byttet jeg og bilen gikk igjennom kun med 1 ener feil. parklys høyre side. Bilen er orginal 535i kjøpt ny i norge , jeg er så vidt meg bekjent 5 eier på bilen. karroseriet har gått 405 000. men det ble byttet motor og girkasse. så den har godt ca 190 000. (ligger dokumentasjon i permen) jeg har heller ingen grunn til og tvile på det da bilen virker sprek og fin motor og drivverk messig. bilen hadde desverre noe rust i kanaler. så dette sveieset jeg og hatt på tectyl. det eneste av rust nå er små flekker på framskjermen og noe små sår i dører. ikke noe hast og ikke noe krise. dette er småting som jeg også fikser opp etterhvert. jeg har egentlig ikke noe kjempe hast og selge bilen, så bud på 10 000 og sånn er unødvendig. bilen har fått bredfront og rieger infinity leppe. og xenon i fulltlysa. (panseret ligger klart her men ikke lakkert) så smalfront panseret sitter på enda:) det er heller ikke noe effektanlegg eller noe sånt på bilen. kun ett KN filter som sitter ordentlig festet på brakett. termostat er også byttet og luftet system så den blir ordentlig varm og blir varmt i bilen, bruker heller ikke olje. men har den kjente tikken. som mange vet.. Bilen har også fått m-tech 2 ratt og M5 instrumenter. alle funksjoner i instrumentet fungerer unntatt temperaturmåleren der forbruksmåleren sitter til vanlig. den har jeg heller ikke stresset med og få til. så det for evt en fremtidig kjøper orden om det er viktig for han;) vanlig temperatur måler fungerer selvfølgelig. bilen har Skinn interiør med bakseter fra E32. og framstoler fra M5. med varme. elektriske vinduer foran og bak, elektrisk 2 veis takluke. Mangler list på ene døren på bildet. den er satt på. følger også med 2 ekstra nøkler ( se bilde) disse er ikke slipt opp enda. men blir gjort med tiden. Jeg har også bestilt meg GS magnum 19 " med 235 og 265. som evt kan følge med (alt avhenger av hva vi blir enige om) Har også bestilt FK 40/40 med dempere som blir hentet til uken igjen da Han det er kjøpt av ikke kommer hjem før da. (parts and retards) her følger tuv papirer med. og alt skal ligge til rette for godkjenning av dette:) det sitter også en Kenwood ktv 522 spiller med ipod tilkobling i hanskerommet. montert med garanti på strømmen bilradio Februar 09 Riesen 5,5 " med delefilter og tweetere foran og bak i bilen. med 2x12 Audiobahn kasse. spiller helt greit uten Rånedunken:) byttet foringer i giroverføring så denne er tight og fin og gire med. sikkert masse mer, dere for bare spørre:) har for en gang skyld tatt masse bilder nå da;) og bilen er ikke 100 % strøken så dere ikke reiser mange timer og forventer og finne en dønn strøken bil. men absolutt grei bil:) BUD da den vurderes solgt og jeg vill se hva jeg kan få for den:) selges for rette bud. og drømmer selvfølgelig ikke om fantasisum!

Arne Martin

uhp2qaxgm79401yr9bw2.jpgcxnljsyjz1k2bvjx7miz.jpggkq2ffjp96wqitit4513.jpgz0i6lo07o24h0gbt3czy.jpg7jozpmxcanah1k265om0.jpg5emjoe6l4dfdc58esrkq.jpg2hifwgu0sjvmahen1jof.jpgxfi46fsqh3z2kun9picr.jpgnrfmi18zh94vjkyw6mde.jpgf8ckk4g167t9xzdmz4dy.jpgtnngl2fqc1r9bwpdiwjh.jpg2u95s2ixzldqcuee8srg.jpg252x0mpz0o6qpe3qsc7h.jpgthc1pwtuu1ph5jrjr6st.jpg7bnjk6tehokld0grtexf.jpgs9ohsa7ajz9jiuxrnya6.jpg0sn5ybc7216tjotrwl2c.jpgl10di0900viptng2sjp6.jpgxowmmtehves3v8yjff8z.jpg8w6c1a8soef66x61gtl1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...