Gå til innhold

Halogen "Xenonlook" H1,H3.H4,H7 HB4,HB3 etc -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter inn et parti med noen lyspærer som skal være veldig bra. Dette er IKKE Xenonpærer, men det er vanlige halogenpærer som lyser blått/hvitt. Venter på testbilder fra leverandør. Selges svært mye av de i sør-europa da ikke alle vil bygge om til ulovlige xenonkit.. Er det noen her som er intr i dette produktet? Tenkte å lufte stemingen litt for å finne ut om jeg skal satse på de eller om jeg skal være forsiktig med innkjøpene.

H1test-2.jpg

H3test.jpg

12773_1.jpg

Pris pr. sett blir 99,-

5-10 sett: 85,-

Dette er bare et lite utkast. Kommer til å få inn både 55w og 100w til samme pris som nevnt over. HB3 pærene er 80W.

Noen som er intr? dette er ikke lagervare før om 3 uker ca men hadde vært greit å få litt feedback:)

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja de garanterte at dette skulle være bra saker.. Får se når jeg får de inn på lager hvordan det blir. Kan ikke forvente Xenonkvalitet, men at det blir hvitt/blått bør jo en kunne forvente.

• 4 months later...
Skrevet

Drar opp denne tråden igjen da jeg får inn overnevnte produkter om ca 1 mnd. Priser er ikke helt fastsatt ennå men det blir billig:) Total oversikt kommer snart - om folk vil reservere så er det mulig å gjøre det i tråden her!

Mvh Stig

Skrevet

De er godkjent for bruk i Europa ifølge leverandør etter EU direktiv så det betyr t vel at de er e-merka?

Noterer reservasjoner fortløpende og tar kontakt når varene nærmer seg lager:)

Skrevet
De er godkjent for bruk i Europa ifølge leverandør etter EU direktiv så det betyr t vel at de er e-merka?

Får du med papirer på dette ? =)

Skrevet

Det er 2 pærer pr sett. Tror bildet er litt tullerusk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...