_Mayhem_ Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei har en motor på hånda for 1000kr som stammer fra en tidlig e39 520. regner med de kom m52b20. Det jeg lurer på er om jeg bare kan hive ut m50b20 som står i min 91 mod e36, flytte over bunnpanna og hive inn m52b20 fra e39'n? Regner med det elektriske passer om hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Blir vel litt jobb med el. tror jeg.. M52'n har vel helt sikkert startsperre bl.a. ?? Hvordan denne funker her har jeg ingen aning på. (Tror kanskje ledningene ligger "feil" plassert iforhold til B+ (batteriboks) og rele-er også.., men dette er vel egentlig ikke noe problem.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 har tenkt og bruke m50-ledningsnett da, og kan flytte over sensorer osv fra m50.. vil det bli så mye jobb da? må jeg ha ny hjerne pga vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Ja du må ha ny hjerne pga av vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 mener og ha lest at det går ann og fjerne/blokkere vanos. hva trengs evt til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå