Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lamellen må jeg vel kjøpe ny uansett, regner med den er helt gåen.

men må jeg kjøpe forsterket trykkplate? håpet at det var nok med en sinterlamell?

Har sånn ca 290hk i bilen

Skrevet
lamellen må jeg vel kjøpe ny uansett, regner med den er helt gåen.

men må jeg kjøpe forsterket trykkplate? håpet at det var nok med en sinterlamell?

Har sånn ca 290hk i bilen

er litt treig å skrive:)

Så med orginal trykkplate og en sinterlammel skal det holde?

Blir den veldi knapp på clutchen da?

Skrevet

En 6-puck sinter er ikke altfor ille å kjøre med.

Vet folk som klager på køkjøring med sånt,men ei forsterket trykkplate er heller ikke lett å manøvrere i køkjøring.

På min s38 med turbo,så har da sinter lamell(6-puck) ihvertfall holdt til ca 500hk,og 650nm.

Skrevet

det er derfor den blir sterkere, akkurat pga mindre kontakt flate.

du får du mere press på den kontakt flaten som er og da slipper den ikke så lett.

men tips er forstreket trykkplate (som gir mere press) i stedet for sinter lammel.

sinter lammeler har en tendens til og spise opp både trykkplate og svinghjul, værtfall med org trykkplate

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...