touchoflemon Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Er det noen her som kan fortelle meg passe trykk å kjøre på turbo i på en så å si orginal 525i 24V? Skal kjøpe turbokit til uka å har ikke planer om de største modifikasjonene enda da det er så mye annet på bilen som må byttes først!! Har ikke nøyakti liste over hva som fulgte med men det skulle være alt jeg trengte til turboen: manifoil, intercooler, dyser, turbo, dumpventil å sikkert mer men jg r ikke ekspert enda:P Jeg har ett par kompiser som har ganske god peil på mye av bil\bmw\turbo så jeg har ikke no problem med å få det til å fungere men de vet ikke hvilket trykk man bør kjøre når bilen r så orginal så de ville jeg skulle høre om noen kan fortelle hva slags trykk dere kjører på den motoren å gjerne hva dere har gjort som er relevant. Kan skaffe bedre liste over hva som følger med i "kitet" hvis det trengs! Kommer nok også bilder av prosjektet når vi setter igang iløpet av mnd =) Håper på hjelp!
Ballder Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Kjører 0,6-0,7 på min med orginale dyser og chip. Har ikke bygd dette selv, så usikker på chip siden. Men uten chip så kutter disse motoren ut ved lading opp mot 0,3-0,4. Hvordan den føler at den skal kutte vet jeg heller ikke, men regner med at lambda verdiene blir såpass utenfor verdiene at det kuttes grunnet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå