Gå til innhold

Ny Scifone i68 (iPhone) dual sim, brukt 1 uke Selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, selger en helt ny iPhone-kopi da jeg ikke trenger den. Fikk den i innbytte, og trenger ikke 2 telefoner :). Den har samme finesser som iPhone, f.eks bluetooth (overføring av musikk og bilder mellom telefoner og til pc trådløst, kan også styre musepekeren på pcer som har bluetooth), spiller 3gp-video og mp3, radio fungerer ypperlig (FM), java, wap, gprs, webcam-funksjon, 8gb TF-kort sitter i telefonen og følger med.

Dette følger med i pakken:

- Sciphone 8gb

- Norsk lader

- reiselader til usa, frankrike og asia - strømnett

- usb-kabel for overføring av musikk og video fra pc til mobil og for å lade telefonen

- 2 batterier

- headsetkabel

- en billader for reise

grsr2piynhzqxwyfasu3.jpg

a8lfr8ot8y85j07lnihu.jpg

9dwrtufx5bw925fjwylf.jpg

PS: Ene kabelen på bildet hører ikke med, men er usb kabelen til canon kamerat mitt. Så den følger ikke med :) Ikke passer den på Sciphone heller.

Pris er 1000/bud.- Skambud frabes.

Skrevet

For og si det sånn så tok jeg den inn i innbytte for ca 1800.- Så håpte på 1000 i allefall. Denne er som sagt kun testet og alt følger med i eska. Samt den er ikke låst og har alle samme funksjoner som iphone.

men budet ditt er notert, men litt i laveste laget.

Skrevet

Aner ikke, tok den i innbytte. Men han figuren jeg fikk den av snakka noe om at han hadde tatt den med fra hong kong i vinter når han hadde vært der nede.

Den virker i allefall, har brukt den selv i 2 dager. Uten problemer. Og den minner mye om en iphone i brukervennlighet. Har en kompis som har iphone og han ble overasket over denne. :)

Skrevet

Den går for 1000 inkl frakt. Denne er som ny og regne. Så den er absolutt verdt dette. Følger jo oxo med norsk lader til 220v samt billader og lader for andre utenlanske nett. Denne kan oxo kobles via pc.

Skrevet
Den går for 1000 inkl frakt. Denne er som ny og regne. Så den er absolutt verdt dette. Følger jo oxo med norsk lader til 220v samt billader og lader for andre utenlanske nett. Denne kan oxo kobles via pc.

Fungerer den med hvilken som heslt operatør? Det går å motta mms, surfe på nett med hvilken som helst opertaør i Norge?

Skrevet

Denne er ikke operatørlåst nei. Så den skal fungere på alle operatører. Den har jeg sendt både sms og mms med fra telenor som er min operatør. gikk helt fint det. Jeg har ikke prøvd og surfe med den da jeg ikke gidder sette meg inn i denne fonen samt den er pakket ned i orginal embalasje igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...