Gå til innhold

E36 M3 II Frontfanger - 1990,- *Ny utgave*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aprilkampanje hos ST-Import! E36 Fronftanger til kun 1990,- inkl frakt!

Nå fikk jeg sett på fangerene som ramlet inn døra her, og det viser seg at de blir levert med grill i ABS plast, altså ikke alu-mesh. Det gir bilen et mye bedre preg, og likheten til den originale M3 fangeren er mye større!

Bilder av den nye fangeren kommer i kveld!

Bestill på www.st-import.no

http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=94

E36 Tåkelys kun 590,- pr par!

Vær oppmerksom på at du må handle for over 1000,- for å få gratis frakt. Dette gjelder kun ved forskuddsbetaling. Ved oppkrav kommer 125,- i oppkravsgebyr.

Skrevet

Henriksrud: Hei, vi er dessverre tom for sideskjørter akkurat nå, men vi får inn om 2-3 uker. Da blir det god pris på komplett M3 kit:)

djscream: Du bruker de originale festene som er på bilen, og skruene fra den gamle fangeren. Om du ikke har de er det ikke vanskelig å få det til å sitte, bare å kjøpe noen nye skruer.

Skrevet

Det er bra, men vennligst ikke bruk min tråd til å reklamere for BS.

Skrevet
Da blir det god pris på komplett M3 kit:)

Hvilken pris snakker vi da på komplett kit ?

Skal jeg ha skal det være komplett.

Skrevet

Jeg må se litt an på prisene fra leverandør, men skal prøve å presse kit-prisen ned mot 6000,-

Skrevet

Bilder kommer senere i dag! Denne fangeren kommer til å bli bestselger, meget bra kvalitet og tilnærmet helt lik den som er dyrere.

Skrevet
Jeg må se litt an på prisene fra leverandør, men skal prøve å presse kit-prisen ned mot 6000,-

får du prisen ned til det kan du bare sende en pakke til stavanger me en gang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...