iceguy Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Opprinnelig en 1992 modell 320i som er komplett ombygd til M3 med S50B32 motor (3,2l 321 hk). Ikke godkjent i vognkort. Alt av deler er flyttet over fra en M3, understell, motor, gir, diff, bremser og interiør/stoler. Såvidt jeg forstår, skal bilen være lakkert i fjor, går ikke god for dette, men lakken er uansett i bra. Motoren går fint, bruker ingen/særdeles lite olje. Ingen ulyder. Bilen har Bilstein PSS9 understell, justerbart i stivhet og høyde. Det er skiftet skiver skiver og klosser forran og klosser bak i vinter/vår. Ferrodo DS2500 klosser frem, org. bak. Hullborrede skiver forran. Kaliperne er lakkert i sort farge. Byttet olje i vinter/vår, Agip 10w60 helsyntetisk, org. oljefilter fra GsBildeler. Frontlyktene byttet høst/vinter til mørk type fra GsBildeler. Kjøpte nesten nye 19" M6 (kopi) hjul på forumet her i vinter/vår, 235/35 dekk. Er sorte M3 stoler og sort interiør. El-vindu forran og bak, bak mangler bryterne for kjøring. Det er forsåvidt kjørecomputer og to-sone klima på bilen. Antar airconditionanlegget er tomt for gass, dårlig med kjøling om ikke annet. De som vil diskutere godkjenning osv. får ta det ett annet sted. Pris: 149 000,- Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Glemte tre ting: Km-stand: 99 000 (Dette er neppe på karosseri) Årsavgift er selvfølgelig betalt. Kontakt informasjon: mail: iceguy(a)sunndal.nu mobil: 905 en fem 574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hvis ikke jeg tar veldig feil så er dette min gamle bil Må si jeg savner den av og til! Dekkene som står på Motorsportfelgene er av merke Hankok semi-r dekk forran hvis ikke jeg tar helt feil. Bak står det gateslicks fra Yokohama med MEGET godt grep! Blei forsåvidt en gratis bump dette. Og lykke til med salget av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hvis ikke jeg tar veldig feil så er dette min gamle bil Må si jeg savner den av og til!Dekkene som står på Motorsportfelgene er av merke Hankok semi-r dekk forran hvis ikke jeg tar helt feil. Bak står det gateslicks fra Yokohama med MEGET godt grep! Blei forsåvidt en gratis bump dette. Og lykke til med salget av bilen! Stemmer nok godt ja, kjøpte den mer eller mindre direkte fra deg, uten at du visste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Strøken bil, lykke til med salget! Skulle gjerne kjøpt den om lommeboken strekte til, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Takk takk:) Banken har alltids noen tusenlapper til overs:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Jeg eide denne bilen NESTEN en hel dag før Iceguy henta den da haha.. (innbytte ting, long story) Grom bil, går skikkelig bra, å ser kjempefin ut! Kunne tenkt meg den selv om økonomi tillot det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Ola.: Var ikke det der snakk om prioriteringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Ola.: Var ikke det der snakk om prioriteringer? Det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 PM besvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Når er denne førstegangsregga i norge ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Når er denne førstegangsregga i norge ??? Måtte sjekke dette, men det var i 1996. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg