emilj91 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hva kan jeg gjøre for å få mer effekt ut av 530d utenom chip? Kan det byttes dyse, justere opp diesel trykket på diesel pumpen, bytte turbo, filter og eksos? hadde vært rått med diesel hester! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hva er grunnen til å ikke chipe? Gjort fra før eller? Det er iallefal det enkleste og er veldig effektivt på den motoren. Åssen andre ting funker vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilj91 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 chip er allerede på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 jeg har powerboks i min fra biltuning.no og den funker fjell. ca 5000 spenn plug and play. genial sak og masse ekstra ytelse, men anbefales ikke i lengden. aner ikke om det blir noen konflikter siden den er chippet fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 powerbox er en slags chiptrimming.. eneste at denne boksen manipulerer signalene før orginal chippen.. tror ikke det bør brukes på en bil som allerede er chippet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå