Terraphormer Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Har 3 forskjellige paintballguns liggende som ikke blir brukt. 1x Tippmann X7 med APEX løp og Response Trigger 4000kr+ (inkl. 20oz co2 tank) 1x Tippmann Ext Triumph 1500kr+ (inkl. 20oz co2 tank) 1x Proto Matrix Rail (trenger nytt o-ring sett) 2000kr+ (inkl. 20oz co2 tank) Har også massevis av utstyr jeg også vil selge, som f.eks V-force Grill-maske, 2x 20oz co2 tanker, 1 lufttank jeg ikke helt vet størrelsen på, backpack med plass for 4 pods og tank, en annen maske jeg ikke husker navnet på, og noen elektriske magasin osv... Selges billig, bor på Karmøy/Rogaland og sender helst ikke. Kom med bud på de forskjellige tingene. Kan dessuten nevne at X7'en er brukt 5 ganger totalt, Triumphen er brukt 1 gang, men den var fabrikktestet, Matrixen er brukt 5-10 ganger (ingen av meg, kjøpte det av en kompis som ikke fant ut hva som feilte det). Tlf: 93626342 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 bilde av lufttank og backpack? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå