Soberg Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Hei Holder på å pusser ned e30'n min for at bilen skal hel lakkers. Har pusset bort det som var av lakkrust og rustsveiset det var rustet bort. dette må jo grunnes osv men hvor mye må det pusses over helebilen der lakken er grei. skal lakkers i samme farge som den var. soberg
nune Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 dær lakker er grei. trenger man vel bare å pusse så den blir matt. slik at ny lakk har noe og feste seg på.
axor Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 skal den lakkeres proffesjonelt ? isåfall så vil lakker alltid ha noe og si på det som han vil rette på, men du kan gjøre så godt du kan så slipper han og ha så mye og gjøre...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 når du grunner så bruker du Fyller/slipegrunning. å så klosser du hele bilen da får du bra resultat. før grunningn så matter du bare ned hele bilen, evt gå på med syregrunning der det har vært rust før fyllern.
Bmw_325i_ Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 eh glemte å skrive at fordelen med slipegrunning er at den bygger en del. så den tar evt masse ujevnheter på bilen, som du garantert har fordet om du kanskje ikke registrerer dem. lykke til
528i Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 ikke matt ned bilen vist den skal på lakkverksted. lakkereren vil nok gjøre dette selv, siden det blir mye vanskeligere i se og reppe bulker som blir å vises med ny lakk:) 240 pappir før grunning der det er spaklet og skal grunnes. på bra lakk våtsliper du med 1200 pappir og pusseklut på vanskelige områder og kriker:) dette holder du bare rett i handa:) pussekloss på spakkel:) husk og at dær det er bart metall MÅ sinkgrunning på før vanlig grunning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå