Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg søkte på bilen min uten å skrive noe i feltet under ga den meg 1300 kroner. Skrev jeg inn 316 steg det til 3000 ...så er det en lavere modell som jeg ikke vet om da altså? :lol:

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, etter at jeg har søkt litt rundt der, så ser jeg at denne siden er jo bare tull. Tar for seg biler som kun ligger hos din side og det var ikke mye å skryte av. Ingen ligger inne heller, bare tull.

Hilsen meg HI. :oops:

Skrevet
528'n min (e28 1987mod) er verdt 23 000,- haha. hadde jeg fått det for den så hadde jeg kasta den så langt som over hodet mulig etter den kjøpern hvertfall :D

Min er bare verdt 1300 :o

280 000km og 85 mod....

Skrevet

min var verdt 33 000,- det er snitt av hva de ligger på, det betyr ikke at det er hva man får ved salg hehe

Skrevet

di som ikke har skjønt det så er dette ut fra ett gjennomsnitt som ligger annonsert på deres nettsider... porschen min kom ikke opp pga var ingen å sammenlikne med.

noen legger jo inn pris til 1 kr.... kalkulatoren gir en anntydning hva liknende biler er solgt for...

interesangt at noen henger seg opp i denne kalkulatoren og irriterer seg over priser.

alle vil betale minst mulig ved salg og ved salg skal di gjerne ha høyt over det som bilen kansje er verdt..hehe lykke til gutter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...