SIR Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Har en fått en ulyd når jeg svinger med litt fart. Kan enkelt beskrives som en skrapelyd. Lyden er mest markant når bilen har stått stille og lyden endrer frekvens ilag med farten. Tror ikke den tar i innerskjermen. Har gjekka opp bilen og det virker ikkje som det er noe slark og hjulet roterer helt fint. Når jeg har kjørt enstund er det vanskligere å framprovosere lyden. Har nettopp skiftet bremseskiver og klosser, da såg alt iorden ut. Hva tror dere som kan være gale? Edit: Glemte å si at jeg har en BMW E36 318is 97mod
C.Ellingsen Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Høres ut som lageret ja.. Hadde samme problemet som du nevner, å etter jeg byttet så blei det bra igjen Min hadde heller ingen slark å roterte helt fint men det var gåent.
Erik S. Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Høres ut som lageret ja.. Hadde samme problemet som du nevner, å etter jeg byttet så blei det bra igjen Min hadde heller ingen slark å roterte helt fint men det var gåent. +1. Lyden som kom av min lignet egentlig ikke så veldig på hjullager heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå