ASB Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 heisann! jeg skal skifte hovedlykt på min bmw e34 1995 modell. har studert litt men ikke funnet noe bra måte og få den ut på, har heller ikke fått tak i verkstedhåndbok enda. noen som har ide om hvordan jeg får den ut ? skal den tas ut i fron, innover i motorrom eller skal man ta av hele grillen? takker for alle svar
todleif Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Nærlys har separat glass og reflektor. På reflektoren er det 3 skruer du må ta ut via motorrommet. Glasset må tas ut via fronten. (er iallefall sånn på min bil) Fjernlyset tok eg og ut via fronten
kbpE30 Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 heisann! jeg skal skifte hovedlykt på min bmw e34 1995 modell. har studert litt men ikke funnet noe bra måte og få den ut på, har heller ikke fått tak i verkstedhåndbok enda. noen som har ide om hvordan jeg får den ut ? skal den tas ut i fron, innover i motorrom eller skal man ta av hele grillen? takker for alle svar ta av hele grillen, men dette kan sitte fast på klipsene som er her og der:( knakk min grill pga dette.. da sitter hele lykta med 3 eller 4 bolter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå