C.Ellingsen Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Min turteller å øko-måler virker ikke. Har prøvd å bytte instrumenter fra en bil som jeg så at de virket før det blei tatt ut. Det sluttet visstnok å virke når forrige eier satt inn en motor fra en e34 525I (M20B25) er ikke helt sikker om det var automat. Hva må til for å fa det til å virke? Bytte ECU?
Arild G. Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 jeg har også en e30 (86mod 320i) med 89mod m20b25 motor og jeg fikset dette i går. i hanskerommet så er det en kabel med tre ledninger som kommer fra instrumentet. en svart, en grønn og en gul/hvit. den svarte er til turtelleren. jeg koblet den til på kabelpølsa som går inn på hjernen. en sort tynn ledning som går til pinne 6 på kontakten til hjernen. og da funket det.
C.Ellingsen Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 hmm prøvde dette men funket dårlig. noen andre forslag?
conan Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Du må bare prøve litt mere, evnt legge opp ny ledning fra coilen til den sorte ledninga. Jeg måtte legge opp ny ledning før det virket.
CandyCab Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Noen som vet hva disse tre kablene inni hanskerommet egentlig går til / eller hvilken funksjon de har?
conan Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Leser du hele posten ser du det de er til turteller osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå