DariusK Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 520ia (M50B25) sedan. Bil starter ikke elektronisk fejl (kanskje motor computer defekt) Lekage fra radiator men jeg har ny hvis du trenger. Arsavg betalt. Svart skinn int M5 ratt ABS AC El vinduer Kjørecomputer Farge blå Selges bilig, gi bud. Bilder og mer info kommer snart. 41371784 hvis jeg svarer ikke, skriv melding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Vanos motor i denne? Hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indola1234 Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Er interesert i interiøret. Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DariusK Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Vanos motor i denne? Hvordan er det med rust? Non vanos 1991 model, motor skiftet i 1996. Bilen har noen rust h side kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DariusK Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Er interesert i interiøret. Minstepris? Jeg prove a selge bilig hele bilen forst, hvis klarer ikke a selge hele bil, da jeg skal selge som delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 si ifra hvis den går som delebil da, for da tar jeg sitteputa bak, og jeg henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DariusK Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Mer bilder imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DariusK Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 hva er prisen på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Lar du bilen gå for 6 kjappe lapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DariusK Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Lar du bilen gå for 6 kjappe lapper? vel... Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Lar du bilen gå for 6 kjappe lapper? vel... Ok Du har sms fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole anders Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Det var jo billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Det var jo billig Det gjenstår og se. Venter svar på sms'n min nå, så får vi se hur det bærer i vei. Litt tidlig og ringe synes jeg. Kan jo hende han har vært på party, og da ville ikke jeg hatt en telefon så tidlig på mårran i hvertfall. EDIT Da har jeg mottatt et svar, men ikke akkurat fått bekreftet noen deal ang. henting/overlevering. Baserte meg på og hente denne i dag/morgen, men eier er ikke i Norge før ut i neste uke en gang. Dette til informasjon, slik at folk ikke tror jeg byr i hytt og pine uten å handle.... EDIT Da ser det ut til at trådstarter og jeg via sms. har kommet til en avtale jeg/vi kan leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DariusK Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå