bimmersmakkverk Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 solgt til molde solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 sjekker du inpress også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hei Det er lik bredde på felgene? Er interessert i felgene hvis innpresset er innenfor det akseptable. Bor på Molde så dette kan vi gjøre kjapt og greit. Send meg en pm så blir vi enig om en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Der ble de visst solgt til overpris til en gjøk med 7 serie Har bestillt dekk på nett i dag, ble alt for dyrt å kjøpe hos forhandler. Hvis jeg ikke får noen til å legge om for meg tar jeg kontakt så kan du få øve deg på å legge om på 19" (mot noen lapper da selvsakt) Takker for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 den er god vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg