snowhoe86 Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 da skal gullet selges pga økonomi og banebil bilen er en 91mod e30 cab av typen 318i. kjøpte bilen for 2 år siden av en entusiast,men den så så som så ut. masse bulker,sliten i lakken osv,men den var godt vedlikeholdt med service osv. den har hatt 4 eiere i norge etter import,der ALT av papirer følger med fra alle 4 eiere,inkl alt jeg har kostet på. slitasje deler er jevnlig byttet,og den er tatt meget godt vare på!! kan jo sies at føre jeg kjøpte den hadde den bare blitt brukt 16 000km på 4år!(ifølge papirene) nå har den gått 190 000,så enda mange år å leve... noe av det jeg har gjort med den er: utvendig lakkert juni 2008 i fargen kawasaki black pearl. er en svart farge som har 200g blå perler pr liter,så ser helt blå ut i sola.sinnsykt flott farge bytting av vanlige slitedeler og olje og filter og heile pakka jevnlig fått på den fullt orginalt m-tech 2 styling(uten vinge) senka den 35/35 med bilstein dempere og H&R fjærer slissa og ventilerte turbogroove bremseskiver og greenstuff bremseklosser. lakkert grill og div dekslere m-tech tåkelykter powerflex traversforinger ny bensintank og diff og spenningsregulator. og noen sånne små greier som m-tech stoff matter,pedalsett,ny skiltplate bak,nye emblemer,blinkers foran og på siden osv for å få det litt mer "nytt" og helhetlig:) alle deler er orginale og kvitteringer av alt fås med i perm:) den hadde fått nytt eksos da jeg kjøpte den så det har jeg ikke byttet ut,derfor står det på orginalt der,desverre. var også så heldig også å få lov til å rygge på en danske ifjor sommer,så har en liten sprekk i bakfanger(legger med bilde) caben er orginal!! den er tett og svart og fin,men har en sprekk i bakruta som er teipet og faktisk er helt tett den å. selv om den er blitt vinterkjørt nå 2 år. noe ventiltikk,men skal se om vi får fikset det føre salg. har time på eu nå i april så bilen selges eu godkjent!!! går igrunn veldig greit til å bare være en 318i,men hadde jo vært knall om kjøper hadde litt videre planer;) kjørt jevnlig nå i 2 år og ikke hatt noe problemer med den! stått inne i garasje på vinter`n men har ikke vært noe problem å starte den i 20 minus etter jobb osv.alltid startet på første forsøk! ikke røyka i den heller og setene er hele og rene.ingen form for slitasje og er strøkent! fikk nye sommersko på felga sine ifjor,men må nok ha nye vinterdekk etter sesongen nå. spørsmål? bare send brev eller mld:) jobber litt dag og kveld så er litt vanskelig å nå på tlf noen ganger. prisantydning 80 000 ferdi eu godkjent tlf 975 86 183 MVH Toini Berg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 bilder kommer iløpet av dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Her kommer bildene kjære! Dette interiøret er STRØKENT! Litt utvendig shine^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Liten skavank på bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 OT, men pen cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 IKKE kjøp, hun vil kjøpe seg japsebil!!! Hehe Bortsett fra det er bilen meget pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 nå har det seg sånn at jeg skal kjøpe nytt gammal en OG banebil istede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Så lenge nytt gammal har BMW emblem så er det godtatt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 pen e30 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg